الأربعاء، 28 نوفمبر 2012

الحلقة التالتة (سارة)




سارة...
 
 

طفله لمضة..وبنوته روشه..وصعيدية شحط محط....

صحبتنا مهندزه آآآد الدنيا..المرة الوحيدة الي حسيت فيها انها مهندزه لما قالتلي انها بتكمل دراسة والكلام الكبير دا..ونقطة ومن أول السطر ... معادتش بتجيب سيرة ..جايز نسيت بقى..والنبي اسألوها كنتي بتحضري ايه !!!!

كنت بحقد على البت دي أيام الدراسه كانت تروش نفسها وفي نفس الوقت تلاقيها مبتبطلش دح :D

خير اللهم اجعله خير افتح الفيس بتكون الدنيا هسسسسسسسس..متعديش خمس دقايق ألاقي ساسو هنا (هييييييييييييه)

بموووت في خلقها الضيق..وبحب استفزها علشان عصبيتها حلوة..

هتموووت وتحب في قصة حب (حد يفهمها ان الحب مرمطة) ... بس لازم تتمرمط بنفسها علشان أشمت فيها وأشوفها بتسهر الليالي وتعد النجووم وتقول أنا الي جبت دا كله لنفسي

بتعجبني انها ديما معايا في نفس اللاين عند موود معين لما نقول عياااااااااال يللا نحكي حاجه حلوة ..حاجه حلوة ..حاجه حلوة هههههههههههههههههههه
كانت معكم : آلاء
 
أحلى حاجة في آلاء انها مبتشردش حد ... مؤدبة يابنتي وبنت ناس من يومك :*
لكن أنا بقى يا سارة مش آلاء وهاشردك يعني هاشردك ... وعيزاكي تبقي تزعلي بقى وتعيطي وتشدي في شعرك (فاكرة شعرك يابت ولا أفكرك بيه ) ... مستعدة ياحبي ؟؟؟؟
 
ساره .......
أنا معرفهاش من زمان ... أعرفها من زمان بس كانت علاقتنا فيس بوكية تقوم على اللايك والكومنت في الأساس لكن مبدأناش نتكلم إلا قريب ... عرفتها عن طريق آلاء (كانت معرفة سوده) .... هي وآلاء تافهين وبيزعلوا من بعض على حاجات تافهة وكمان بيتخاصموا زي الأطفال وأنا باضحك عليهم ... اممممممم البت ساره شكلها عصبيه ومخها صعيدي ... معرفش أنا ايه ماسورة الصعايدة اللي انفجرت في وشي دي ... اللهم لا اعتراض .... 
 
سارة بقى كهربائي أد الدنيا عشان كده دايما تحسوا ان السلوك عندها ملامسه بعضها حبتين
لسانها طويل ... هي فاكرة ان دي لماضة بس مسيرها تقتنع ان دي قلة أدب ...  بالذمة دي أخلاق بنات !!!

أنا وسارة دايما نخون آلاء ونروح نتكلم في السياسة برايفت من وراها :D
وأنا زعلت من سارة عشان معملتش توكيل الحزب (حزب الكستور) أصل ساره عقبال أملتكم من العيال الزناديق اللي ماشيين ورا البرادعي وبتشتغل مهندزة كهربا الصبح وبالليل محللة سياسية معايا :D
وباتخنق كمان عشان أول ما آلاء تنام البت سارة بتقوم تنام في ديلها على طول ويغوروا هما ال 2 ويسيبوني لوحدي :(


كانت معكم : فيحاء (أنا) ونترك المايك لـ سارس قصدي سارة .. (حدش يفهمني غلط) عشان تقطع فينا برايفت بعد ما تقرا الحلقة :D


 نهاية الحلقة التالتة

 

 

 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق